Nu byter vi namn från Alby trafikskola till Körkorts experten i Stockholm. Anledningen till namnbytet ligger en flytt till en ny ort inom Stockholm.

• Tomtbergavägen 14 , 145 67 (Hallunda Centrum) - NORSBORG
  • 08-531 85 007
  • info@albytrafikskola.se

VI BYTER NAMN!

Nu byter vi namn från Alby trafikskola till Körkorts experten i Stockholm. Anledningen till namnbytet ligger en flytt till ett ny ort inom Stockholm.

Kontorets ordinarie öppettider

Måndag – torsdag kl. 13:00 – 17:00

Fredag kl. 10:00 – 14:00

Körlektioner erbjuds mellan:

Måndag – fredag 08:00 – 16.00

ALBY TRAFIKSKOLA- HAR FLYTTAT TILL NYA LOKALER!

Vi har flyttat till nya lokaler! Efter nio år på Albyvägen 4 (Alby Centrum) flyttar vi nu till nya spännande lokaler ett stenkast från Hallunda centrum.

Välkomna till oss på vår nya adress: Tomtbergavägen 14 i Hallunda (Vi delar lokaler med Botkyrka folkhögskola).

Mer information och öppettider kommer inom kort

——–

Vår utbildningspolicy är att stå för kunskap, kvalitet och utveckling. Det gör vi genom att ha kunniga lärare och ge utrymme för inviden.

Alby Trafikskola ligger i Alby centrum. Kommer man från tunnelbanan går man rakt över torget, in i centrum, sedan till vänster.