PRISER

10st Körlektioner á 40 min inkl Teori paket (Se nedan) 5,900:-
20st Körlektioner á 40 min inkl Teori paket (Se nedan) 10,400:-
30st Körlektioner á 40 min inkl Teori paket (Se nedan) 14,800:-
Teorikurs (Svenska, Spanska, Turkiska, Engelska, Persiska, Kurdiska, Arabiska) Körkortsteori. 2,400:-
Teoripaket Svenska (Svenska, Spanska, Turkiska, Engelska, Persiska, Kurdiska, Arabiska) Körkortsteori. Körkortsboken eller Du & Jag i trafiken (hemugifter, vägvisren, pluggis, vägmärkesförtekning, vägmärkstest, vägmärken & vägmarkeringar, Datatester) Lärarledda teorilektioner 6ggr à 2 timmar.2,950:-
Övriga Priser
Mörkerkörning á 80 min 840:-
Lånebil vid uppkörning 900:-
Teorihjälp för dyslexi, per timme 390:-
Utvärdering av dyslexi inklusive ett intyg 500:-
Körkortsboken/ Du&Jag i trafiken 500:-
Körkortsbok (på Arabiska) 500:-
Körkortsboken (På Turkiska) 500:-
Körkortsbok (på spanska) 500:-
Körkortsbok med ljud 500:-
Landsvägkörning 4×40 min 1600:-
Lättlästa körkortsboken med ljud 350:-
Lättlästa körkortsboken 350:-
Handledarkurs/Introduktionsutbildning, 400:-/person (kursen håller på i 3 timmmar). Inkl. material från Str, Transportsstyrelsen & vägverket/trafikverket300:-
Riskutbildning del 1, Pris/person inkl material 500:-
Med reservation för eventuella ändringar
Nya avgifter hos Trafikverket fr.o.m 1/1-2016
Ansökan om körkortstillstånd 150:-
Ansökan om godkännande av handledare 50:-
Teoretiskt kunskapsprov Teoretiskt kunskapsprov på lördag (tillägg) 75:-350:-
Körprov B (uppkörning) Körprov B (uppkörning) på lördag (tillägg) 240:-800:-
Tillverkning av körkort, inkl foto 230:-
Intensivkurs Stockholm, Intensivutbildning Stockholm, Intensivkurs Stockholm Körkort, Intensivutbildning erbjudande.

Trafikskola, Körskola, Intensivkurs, Körkort, Stockholm | Alby Trafikskola

Alby Trafikskola i Stockholm, erbjuder intensivkurs för dig som skall ta körkort. Vår körskola jobbar för att det ska bli en positiv, lärorik och minnesvärd tid.

Paketpris gäller vid förskottsbetalning

Paketpris gäller vid förskottsbetalning. Vi kör endast körlektioner á 80 min (gäller endast B-utbildning). Vid retur av paket, debiteras Ni med adminstrationavgift på 10%. Betala gärna via vårt Bankgiro Nr: 603-1306

Räntefri delbetalning

Räntefri delbetalning Vi erbjuder även räntefri delbetalning i samarbete med Resurs bank. Du kan läsa mer om detta på vår sida om att dela upp betalningen.

Outnyttjade lektioner

Om Du i samråd med Din instruktör bestämmer Dig för att köra upp, innan Du utnyttjat alla lektioner som Du köpt, och klarar uppkörningen gäller följande: Du får tillbaka 100 % av det som Du betalat för de outnyttjade lektionerna. Förhinder och giltighetstid OBS! Vid förhinder måste avbokning ske senast kl. 12.00 vardagen före körlektionen. Om så ej sker måste vi tyvärr debitera Dig för denna. Läkarintyg innebär naturligtvis giltigt förfall. Köpt tjänst måste utnyttjas inom ett år från köpetidpunkten.

Erbjudandens Köpinformation | Kurser

• Specialerbjudande/Erbjudandepriser gäller i 6 månader from inköpsdatum, därefter utgår ord. Priser.
  • Endast 1 körlektion per nyregistrerad elev, därefter utgår ordinarie pris. Vi kör endast dubbla körlektioner. Dessa erbjudande kan inte kombineras med andra erbjudande eller rabatter.
  •  Lån av bil vid uppkörning efter godkänd utbildningskontroll. I annat fall lånas inte bilen till eleven. Eleven står själv för kostnaden för trafikverkets bil om han/hon vill köra upp på egen hand.
  •  Reservation för kurser och utbildningar: Anmälan är bindande. Vi förbehåller oss rätten att ställa in kursen av orsaker som t.ex. sjukdom eller om inte tillräckligt deltagarantal uppnås.
  • Lärarledda teorilektioner hålls endast på Svenska.
  • Räntefritt 24 månader. Adm.avg 35:-/månad ej inräknad, uppl.avg. tillkommer.
  • Vi har bara 50 reserverade, därefter utgår ordinarie pris. Först till kvarn.

Giltighetstid

• En tjänst som är köpt hos oss gäller under 3, 6, 12 och 24 månader räknat från det datum som det utfärdas (se ditt avtal samt fakturan för närmare information). Giltighetstiden (3, 6, 12, 24 månader) beror på vilket paket som är köpt. Giltighetstiden anges på din faktura och du måste boka din tjänst/er innan giltighetstiden har gått ut.